Wednesday, August 29, 2012

A digitális scrapbookról...

Köszönöm,hogy figyelmet szentelsz ennek a bejegyzésnek :)

Gondoltál már arra milyen jó lenne , ha saját magad csinosíthatnád ki a blogodat , képernyővédődet a számítógépen , vagy készíthetnél mesés háttereket , képeslapokat,meghívókat és egyéb alkotásokat? Ha gyermekedet vagy családtagjaidat egy általad elképzelt szép környezetben tüntethetnéd fel? Ez mind megvalósítható a digitális scrapbookkal . 


A scrapbooknak évszázados hagyománya van, elsősorban Amerikából és az angolszász területről származtatják, de napjainkban a világ sok országában hódolnak ennek a hobbinak. Az interneten keresgélve számos klubra és egyéni alkotóra bukkanhatunk Angliában, Franciaországban, Németországban, Lengyelországban és Japánban is, de szerencsére itthon is egyre többen készítenek oldalakat és vezetnek blogot ebben a témában. 

A digitális scrapbook alkotóelemei olyan grafikai elemek , amelyeket egy képszerkesző program segítségével albumokba, képekbe,kollázsokba , konpozíciókba rendezhetünk.  Ezek színes hátterek és átlátszó hátterű alakzatok, virágok,ábrák, dekorációs kellékek. Valahogy így tudnám jellemezni , de ennél sokkal több!! Ha az ember kreatív, ezeket a dizájnokat nagyon sokféle képpen használhatja fel. Amit még tudni kell róluk,hogy  nagy felbontásúak és jó minőségűek , így kinyomtatva is szép eredményt kapunk. 

Olyan sokat tudnék még mesélni róla,hogy én hogyan találtam rá és hogyan fedeztem fel ezt a mesés világot , aztán hogyan váltam scrapbook dizájnerré , ami mára már nem csak a hobbim,de  a hivatásom is lett és nélküle létezni sem tudnék ! De most is sürget az idő és készítem a következő készletemet így csak linkeket tudok megosztani veletek , de ha lesz érdeklődés , akkor mindenképpen megosztom veletek a tapasztalataimat. Csak írjátok be a kommentbe, hogy mire vagytok kíváncsiak ;) 

Ezt a bejegyzést a most megjelenő "Kalocsai Virágok " készletem miatt készítettem , azoknak ,akik még nem találkoztak a digitális scrapbookkal és nem tudják,mire való ez az egész ... mihez kezdjenek vele .. 

Tehát, itt vannak a linkek segítségül , de ha kérdésetek van , akkor vagy ítt vagy a mail címemre írhattok : monicca.hu@gmail.com   


Boltok,ahol vásárolhatsz: 







No comments:

Post a Comment